Takdropp och vårsol

Alltså det absolut bästa med att ha flyttat är ju att vi numera har en stor uteplats på botten och kan sitta ute i solen på altanen!! Känns vår solen värma ansiktet och lyssna på takdroppet.... De enda som saknas är en kaffe kopp!.... Men jag dricker ju inte kaffe men jag kan tänka mig hur gott det skulle vara! Hehe

Idag är Cindy (Roberts minsta lillasyster på 9 år) hemma hos oss, hon har sportlov och hade trist hemma. Kul att hon gillar att vara hemma hos oss, kan gissa att wilja kanske är det stora dragplåstret! Nu har vi precis käkat lunch efter att vi vart ute en stund i det fina vädret. Har lovat Cindy att hon ska få baka något gott att ta med sig hem sedan

Wilja är så himla morgonpigg! Eller så inte.... Hon lägger dig alltid mellan kl 20-21 och sover alltid till kl 9-10 på morgonen oavsett vilken tid hon lagt sig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0