Svar till anonym

Anonym frågade
1. vart jag gjorde mina fransar
2. vad det kostade
3. hur ofta man måste göra om dom
4. vad det kostar
 
1. Jag gjorde mina fransar på salong Noina i Sundsvall hos en super duktig tjej som heter Nook
2. Första gången är alltid dyrast precis som med naglar men jag gjorde dom under en tid dom hade kampanj för nysättning 500kr ord. pris ca 600-800kr
3. Hur ofta man måste göra om dom beror lite på hur man sköter dom, man får inte använda produkter som innehåller olja eller smink som eyeliner och mascara. Jag gör om mina var 4e vecka
4. Återbesöken kan variera lite i pris beroende på hur lång tid det var sedan man gjorde om dom sist eftersom vid längre tid mellan besöken krävs fler fransar = längre arbetstid. Jag betalar 400-500kr/återbesök.
 
för mer info om den salong jag går till besök då Noina
 
Anonym
2015-03-02 @ 05:17:22

Tackar 👍😄




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0