Hassela

Japp där befinner vi oss i skrivande stund, jag, wilja & moffan(min pappa) vi har lite "mini semester" eller "sent sportlov" välj själv. Vi brassade upp hit idag på förmiddagen och har varit ute hela dagen i det sjukt fina vädret! Lite rödmosig är jag allt om kinderna. Vi tog sedan en prommis upp till hotellet och spanade in läget på backarna och folkmängden medan vi sög på ett glas vin var. 

Nu ligger vi alla nerbäddade i sängarna eller wilja sover sedan kl 20... Men ändå! Så nu ska vi andra ta och göra detsamma så vi orkar med att både bada och åka pulka imorgon. Om pappa läser det här(Robert) så ska du veta att vi saknar dig jätte mycket och önskar du var här med oss<3 
Wilja i sitt rätta "esse" som fick gegga med just gegga och bara vara ute som hon älskar!

Men!.... Dock blir man trött av att vara ute(det kan mamma intyga) så en tuppis i vagnen var icke helt fel



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0