Dags att frisera mig

Då har det blivit dags för vårens uppfräschning av håret, för någon vecka sedan fick ansiktet och huden sin behandling inför sommaren och förra veckan fransarna. Nu är det dags för barret, bort med några cm och i med lite slingor! Trivs dock väldigt bra i min färg just nu så den kommer att få behållas men fräschas till. Men den stora eviga frågan är vart ska jag gå? När ska jag gå? Jag är ju inte helt otippat ganska petig och noggrann av mig när det kommer till håret och vem som får pilla i det! 

Tänkte även testa på olaplex som verka vara rena miraklet, tur utvecklingen går framåt så man kan bleka/ljusfärga håret utan att man ska behöva vara rädd att se ut som Reinfeldt resten av livet på den övre delen av huvudet, check NO THANKS! 
Tycker faktiskt det blir så fint när jag gör en uppsättning eller frisyr och färgerna och nyanserna får blandas



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0