Rabarberpaj och hårfix

Då var Wilja lagd och nedsövd, då passar mamman på att planera lite inför sommaren. Dock har jag ingen semester så det blir inget långväga(det sker ju ändå i mars 2016) men kanske en tripp till sthlm kunde vara trevligt? det gör vi varje sommar. Eller en tripp till Gbg och Ullared? allt tåls att tänka på.
 
Ikväll åkte vi som sagt bort till svärisarna så vi slapp sitta själva hela dagen, rabarberpaj bakade vi också men kolatäcke sjuuuuukt god!! Sedan ville hela fam. Andersson få en renovering av barret och givet fixar jag det med... Nu är jag ganska trött faktiskt eftersom natten var lite tubulent med Wiljas klåda. Det vankas läggdags och
Wilja-gos i storsängen eftersom pappan är borta. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0