Vad pysslar jag med egentligen?

jaaa... jag bloggar ju i varjefall inte, tydligen! men det var saknat som det såg ut, kuligt!
 
Jag har egentligen bara jobbat och myst med familjen, har varit osocial till max. Vi håller på att stöka på här hemma också för fullt så all tid går till familjen, jobbet och hemmet! Om vi ändå hade fler timmar på dygnet.
 
Idag har jag haft standby(jour) i tre dagar men ännu inte blivit utringd, jag ser ut att klara mig och få vara hemma. Regnigt och grått är det ute också, man tappar lusten lite till allt. Man får passa på att tvätta och dona på hemma.
En vanlig dag på jobbet, säger hej från cabinen!
 
Och säg hej till cockpit. Denna dag var det våra piloter Dennis och Håkan som höll i spakarna
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0