slänga upp fötterna

Nu är jag hemkommen efter kvällens jobb, ett väldigt skönt pass egentligen 15.35-19.10 men idag var de allt annat än skönt! Höll tame tusan på att stressa ihjäl mig förseningar, flygplandbyte i sthlm och massa ungar som var mer som schimpanser än barn i flygplanet... Trodde aldrig kvällen skulle ta slut! Tur jag älskar mitt jobb ändå. Nu har jag slängt upp mina surfötter i soffan och intagit liggläge, göttans! Wilja fick sova hos farmorn då både jag och Robert börjar tidigt imorgon. 

Nu ska jag ladda om batterierna till imorgon för då bär det av igen och mot Visby, sthlm och Norrköping.

Tjingalinga 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0