Från fläsk till fit

Japp nu gör jag det officiellt, jag ska gå från fläsk till fit! Det verkligen rullar smaskigt i munnen att säga det men det kommer inte riktigt bli lika smaskigt att nå. Jag anmälde mig för ett tag sedan på en länk genom facebook på hälsocoachernas sida om en kampanj där dom"lottar" ut visst många platser om gratis hälsocoachning, PT samt skräddarsytt schema för var och en, och gissa? Jag kom med!!! super kul, jag är jätte taggad och har äntligen fått ett hopp att det ska gå vägen nu. Dessa mammakilon är INTE att leka med!
Hela packetet har ett värde på 15 000kr och kostar mig inget mer än kosttillskotten jag måste äta och bäst av allt, inga shakes och svältdieter ät tills du är mätt. Thank you god!
 
Kommer nog att skriva lite här om det och kanske till och med, med lite mod att ladda upp någon före och efterbild
 
Om ni är nyfiken att läsa mer kan ni kika in HÄR
Jag har nästan ingen seriös bild på mig och Robert från det ena till det andra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0