Onsdag

Då var ännu en arbetsdag avklarad, bra med extra slantar i plånkan! Var och hämtade upp Wilja hos svärföräldrarna förut och jisses vilket dåligt humör Wilja hade...!! Separationsångest litegrann tror jag för först när hon såg mig blev hon grinig och sur på mig, efter cirka 20 min glömde hon bort att hon skulle vara sur på mig och skulle BARA vara i famnen. Stackars barn tänker kanske ni - jo visst svider det i mammahjärtat mitt när jag lämnar henne för att jobba några dagar MEN jag gör de för hennes skull så hon får vara hemma längre innan det är dags för dagis! Det känns bättre när jag tänker på det hela så.

Imorgon är jag ledig igen så då tar vi igen lite förlorad tid och bara myser och gosar!
Trött mamma imorse 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0