O'Learys

Igår efter jag slutat jobbet så var jag ut med två vänner vi åt och drack gott på o'learys, jag åt kycklingfilé(typ de godaste jag vet) med grillad tomat, pommes och bea - yummie! Det var verkligen skönt att göra något själv, helt själv med bara kompisar ibland behöver man de som förälder.

Idag när jag vaknade upp med wilja vid kl 8.30 så låg vi och möspös i sängen till 9.30. När vi kommit upp på benen så åt vi en riktig go frukost, smoothie, omelett och bananpannkaka! Det var Molly som tipsade mig om bananpannkakan igår och wilja mumsade glatt i sig den! Nu då? Wilja ligger och sössar och jag har precis duschat. Vad dagen och krafterna har att erbjuda få vi se!


Vad innehöll frukosten?
Smoothie:
1dl mandel mjölk
1dl lätt vanilj yoghurt 
1/2 banan 
2 dl jordgubbar

Omelett:
2 ägg
2 msk grädde
1dl riven ost
Och lite suger snaps!

Bananpannkaka:
1 ägg
1/2 mosad banan
emmy
2015-01-31 @ 13:59:26
URL: http://godistjejen.blogg.se

Bananpankaka ä jättegott de bruka jag gö ibland :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0