Kvälla

Då var denna lördag snart slut, tur vi har söndagar också! Idag har jag, mamma och Emmy slitit som djur bokstavligen med flyttstädning av vår gamla lägenhet. Vilket häst göra de är! Jag trodde verkligen inte att vi hade såååå skitigt som vi faktiskt hade, när man väl sliter bort alla möbler och saker och tittar på helheten så upptäcker man en hel del! 

Nu är det gjort och nu har vi precis kikat klart på mello jag och mamma, vi gillade Måns och tjejen med rosa hår bäst! Men denna Filippa Bark.... No words Needed.... Hoppas INTE hon blir kvar till nästa år!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0