i skrivandes stund

Vilken fin dag, äntligen lite augusti värme! Vi ligger faktiskt på stranden nu nedanför svärisarna, värsta lyxet att ha som en egen strand! En dag kanske det är min verklighet....

Igår tog vi en kvällstur med båten här nere i marmen man får liksom passa på innan isen ligger här igen! 

Ikväll ska vi ta en tur på selånger marknad och kolla på lite skrot och folk, middagen serveras där tyckte min man -ok sa jag! 

Anonym
2015-08-14 @ 20:32:46

Ska man vara riktigt ärlig så är det ju inte deras egen strand 😄 tror många i byn skulle bli full i skratt om det kom ut att dom hävdar något sånt 😂

Svar: Då undrar jag vart i texten du ser att de bokstavligen står att det är deras egen strand?😊 allt vid vatten är en allmänning. sedan bör det kanske tilläggas vem som gjort badplatsen till en badplats, kanske är det du kanske någon. Ha en fin kväll 😊
Pretty Jennifer

Jessica
2015-08-18 @ 20:28:18

Förmodligen måste du gå om skolan eftersom du inte kan läsa texten ordentligt . Trist med människor med negativ attityd " Valrossbukten är till för alla som vill åka dit alla får bada och mysa där . Trevlig plats för alla som vill besöka den . Så kul att så många hittar dit . Det är fantastiskt vilken glädjen den skapar och hade det inte varit för min svärfars pappa Konrad under krigstid som fixade vägen ned och svärfar Holger så hade det fortfarande varit ett buskage där det inte gått att bada . Fantastiskt plats i byn

Anonym
2015-08-20 @ 08:42:31

Kul att det tog ordentligt! :-D ja det är fint där

Svar: vad tog ordentligt, din anonyma kommentar? :) en sak är iallafall säkert, idag är ingen anonym på nätet längre :D
Pretty Jennifer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0