Dittan och Dattan

Vilken överrasking att jag inte är i Sthlm och jobbar, jag var bombsäker på att jag skulle befinna mig där nu. Men jag är hemma och myser med världens bästa tjej. Idag har var faktiskt inte gjort så super mycket ibland är det skönast - att inte behöva göra något!
 
Har nu bokat tid för Wiljan och pappan för att ta vaccin inför Thailands resan(jag har turen och slipper då jag redan vart där och tagit dom) sedan var det bokning av tid för att göra pass åt Wilja, lika bra att vara ute i god tid och ha allting ordning gjort. Vi kommer ha fullt upp med att planera packningen sista tiden skulle jag tro.
 
Idag ska Wiljan och jag röra ihop kycklinggryta till middag MEN MUMS!! kyckling är ju tametusan bland det godaste man kan äta utom ostar och chips då om ni frågar mina smaklökar.
Bjuder på en töntig selfie åh



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0