Det värmer i Svallet

Vilken sommar vecka vi fått i svallet, helt underbart! Tur att jag jobbar morgonen denna vecka så jag har kunnat njuta lite jag med. Idag har Wiljan persiljan varit på Sundsvalls polisstation för tillverkning av sitt första pass, gick superbra allt vart klart på 10 min. Nästa vecka vankas det sprutor sedan är även hon fit for fight to fly.
 
En tur på både bolaget och affären blev det också, imorgon skall vi nämligen iväg på kräftskiva/räkfrossa med mitt jobb. Ska bli väldigt trevligt, men kan inte bli något annat heller när man har världens bästa kollegor! Har jag nämnt att jag ÄLSKAR mitt jobb?♥
 
Nu tvättas det här hemma för fulla muggar, det är verkligen en av baksidorna med familj och barn all tvätt hehe!
snart dags att knoppa när man skall upp kl 04.
 
Tjinga Tjonga!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0