Japp japp

febern håller i sig på Wiljan... tröttsamt deluxe... Har börjat funderat på om hon har fått barnsjukdomen " 3 dagars febern" som dyker upp vid 6 mån - 2 års ålder, vi får se ikväll/imorgon om det kan vara det som spökar. 
 
Igår kom mannen äntligen hem med tapeterna och OJ så fin dom va, nu ska vi bara få upp dom på väggarna! Looking forward to it. Nu då? Jo jag har plockat undan lite, dammsugit och torkat rent i badrummet jag inbillar mig att man kan städa ut alla sjukdomar inklusive då eventuell 3 dagars feber.... Kalla mig lustig - jag kallar mig smart!
En riktig gammal klassiker på mig och Robert ca 6-7 år sedan är det
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0