Glossybox

Härom dagen fick jag denna månads Glossybox, man blir alltid lika glad när den ligger i brevlådan! Som ett barn på julafton kan man kanske säga. Vissa månader är det lite bättre saker än andra tror jag de flesta håller med om MEN det har alltid varit värt de 139kr den kostar per månad tycker jag. Gillar man skönhets grejer och testa nya märken så är det perfekt med glossy!

Här är månadens Box


Jag fick 
-Barnängens nya sommar doft blå lotus
-Den berömda svarta ansiktsmasken som har synts på bloggares ansikten världen över
- ett grönt/grått nagellack
-läpppenna/läppstift
-intim raklödder & after shave kräm 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0