Babblarna, kokt ägg & makrill

....Japp det är vad Wilja vill ha till frukost numera. Det är vad jag står och pillrar med varenda morgon för att tjejen ska bli mätt i magen och bli nöjd. Jag är dock tok lycklig att hon gillar makrill då hon inte gillar fisk överhuvudtaget annars! Visserligen äter varken jag eller Robert så mycket olika fiskar heller. Bra med lite Omega-3 fetter i lillans mage och kropp.
 
Vi har haft några jobbiga nätter nu.... Mer tänder på G och lillstackarn har ont! Jag var så himla stolt över Wilja som tidigare har krupit ner i sin säng på hennes rum vid 20-tiden, käkat lite välling för att sedan sova oavbrutet till kl 8 på morgonen... De tiderna verka vara förbi på ett tag, lucky us!
 
Igår var vi på kalas hos WIljas moster(min storasyster) hon fyllde nämligen år i fredags, tror inte hon uppskattar om jag skriver ut vilka siffror hon fyllde och därför säger vi att hon "fyllde ett år äldre" Det bjöds på chokladtårta och kakor, wilja högg in INNAN det var varsegod... och INNAN mamma och pappan hann se första chokladfingret försvinna in i munnen. Sockerförbud var det ja!...
 
en gång i tiden var du ganska oskyldig ändå...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0