Daddy time med sjukling

Då var denna j**** förskylning här igen... IGEN alltså?!!! VARFÖR? varför straffa gud oss med detta?!! Natten var kämpig var Wiljan som legat och hostat och kräkts om vartannat, för mamman och pappan också såklart men mest för Wiljan och mamman som har sprungit upp och ner ur sängen 100 gånger och bytt kläder och filtar säkert 1000 gånger... Idag har vi vart hos doktorn som har lyssnat på Wiljas lungor och gett henne medicin mot allt slem och hosta.
 
måste ju dock berätta vad som hände på väg dit....  Vi hade tid kl 13.45 hos doktorn så jag sätter Wilja i bilen vid kl 13.30 för att åka(vi har bara 4 min restid till vårdcentralen hemifrån) hinner köra 1 km och sedan kaskad spyr hon rätt ut i hela bilen! WHY kände jag enbart då, stanna bilen för att försöka torka av henne för att sedan vända hem igen för att tvätta av båda oss, byta kläder och försäka torka ur bilen. Tro ni jag sprang i raketfart in på vårdcentralen sedan?! nudå? jo bilen behöver en tvättning invändigt och jag behöver mer energi för att vara en bra mamma....
 
nu väntar vi på att pappa ska komma hem och hjälpa mamsen lite och mysa med Wiljsan.... de är trots allt fredag!
Jag och Robert, tänk att vi firar 8 år snart! helt otroligt<33333
Supermamsen
2014-10-10 @ 16:01:54

Stackars Wilja hugaligen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0