strax ett år senare

det är alltså snart 1 helt år sedan jag bloggade sist. Tiden rinner iväg likaså livet......
 
så vad har hänt detta år? jo för att göra ett år kort och sammanfattat så har det hänt jävligt mycket. Jag gör en lista helt enkelt, mycket roligare för er att läsa och mycket lättare för mig att skriva.
 
- jag är fortfarande tillsammans med samma kille, Robert och har nu varit det i strax 7 år!
 
- i slutet av November 2012 flyttade vi till vårt första riktiga gemensamma boende, en 2:a på 75 kvm
 
- i oktober 2012 började jag jobba på McDonald´s och sa upp mig i mars 2013
 
- den 11 Juni 2013 tog jag studenten med bra betyg efter 3 år på Frisörlinjen
 
- i april fick jag och Robert ett stort besked i vårat liv, vi väntar vårt första barn!!
 
- i början av Juli var vi på vårt första ultraljud och fick se vår skatt för första gången, en flicka vid namn Pretty Wilja. Emmy
 
- Eftersom vi väntar litet så bestämde vi oss för att flytta så vi köpte en bostadsrätt i ett radhus område
 
- nu då? just nu har vi precis bytt bil, givetvis till en kombi! Det fick bli en Audi a4 årsmodell 2004.
 
Nu är denna listan givetvis VÄLDIGT sammanfattad och jag har säkerligen glömt minst 5 punkter som bör vara med. Men vad gör de? undrar någon något så finns ju alltid kommentarsfältet.
 
antar att ni säkerligen vill ha MASSOR med bilder nu, och ABSOLUT ska ni få de! ;)
ett stycke bil
ett stycke bebismage + vår Wiljas profilbild. Bilden är tagen i V.19 jag är i v. 22 nu så jag har vuxit liiiiite till.
Ett stycke Jennifer
studentdagen, jag och min underbara Anna♥
En mamma alldeles strax mormor och jag på min studentmottagning. Vad vore jag utan dig fiiiiiina mamma?!
Robert och jag..... blivande morsan och farsan♥
studenter
Elin, jag och bea på mösspåtagningen
 
 
 
 
guess who
2014-09-22 @ 11:53:33

Fan ja saknar er! Framförallt dig 😕 ska vi samla ihop oss o gå på spinning något? 😉😋




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0