GLASÖGON ORM

idag har jag varit väldigt effektiv mycket har hänt på kort tid! Började dagen med grovrengöring av hela huset, dammning, dammsugning, skurning, tvättning ja rubbet...skit trist... men skönt att komma hem till ett rent hem om 1 vecka. Efter all städning fick bilen sig en service med nyt oljefilter och olja, packning av resväskor och klippning av Roberts hår.... Nu då? jo svettig som jag faktiskt är ska jag ta hand om mig själv en stund och ställa mig i duschen!
 
imorrn drar vi också, SÅ JÄVLA SKÖNT på ren svenska.....
med glasögon
utan glasögon
Emmy
2012-10-26 @ 18:33:05
URL: http://godistjejen.blogg.se

blogga jennifer ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0