STHLM 2

nu är jag inne på min 2:a dag i stockholm och de känns bra måste jag säga. Idag hade jag min första praktik dag på salongen på Östermalm en helt ok salong kan jag lova! Trots lite kaos och så ordnade de sig tillsist, tur nog!

När jag hade lunch satt jag mig utanför salongen och kikade på allt folk som snurrade runt mig, ingen hade en ful bil alla körde lexus, Audi, BMW, volvo osv... Bara stora fina bilar, lite skilnad från Norrland vill jag lova.

Imorgon väntas en ny dag med nya uppgifter, spännande och för er som inte förstår ett dugg av de jag skriver här så jag kan snabbt tala om att jag är i sthlm och har min praktikplats här då jag i vanliga fall pluggar till frissa i Sundsvall...

tjing så länge från mig
emmy
2011-06-12 @ 20:09:03
URL: http://godistjejen.blogg.se/

uppdatera:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0