ETT TAPPERT FÖRSÖK

ojojoj va idé lös jag ha varit nu när de gäller bloggen, allt känns bara jobbgt med att uppdatera!
Dagarna bara slänger sig förbi mig och jag hinner inte med mycket tycker ja! mycket har skett i veckan med skolan, vi har haft gruppfotning alla frisörer som går första året, herregud hur man såg ut!  men jag var inte värst ;)
just nu är jag barnvakt åt jack, sedan ska jag till syster och vänta tills robert ska ha hämtning, han är nämligen ute ikväll och flänger så de ska bli spännande att se hur pigg han är imorgon!
jag står näst längstbak till vänster



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0