ON WORK

ohhoj va lägesedan de va jag uppdaterade!! hade nästan glömt att jag hade en blogg.... just nu sitter jag på min kontorsstol på mitt sommarjobb och jobbar med valederingar på bolagsverket!! jisses va svårt de va första dagen, men nu börja de sitta!! Jag känner mig ganska fånig när jag sitter här med två dataskärmar och mitt egna skrivbord, ser ut som en riktigt kontorskärring hahahhaah

veckorna gå och går!! tiden räcker inte till för allt man vill göra just nu är dagarna väldigt korta.. bara vakna...åka till jobbet...åka hem...äta...sova.... roliga dagar!!

äsch nu ha jag lättat mitt hjärta tillräckligt för denna gång! see yea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0