DAGS ATT RYCKA UPP MIG?

äsch va ni tjatar att jag måste blogga!! hahaha tycker ni att de är dags att jag rycker upp mig och skärper till mig... well well i'm sorry!

Jag jobbar ju som sagt på Bolagsverket i Sundsvall trivs faktiskt över förväntan! har nu jobbat i 6 v och de här är min sista vecka! skönt....

Massa saker har antagligen hänt men inget jag kommer på nu, kul va?!  Men nya skor och saker har jag köpt under dom här senaste veckorna, vet inte vad jag ska göra av alla mina skor längre! vilka problem man är ägare till!

Till helgen ska jag äntligen få känna på hur de är att ha sommarlov 2011, så jag har planerat in fin väder! That's it... På fredag ska jag på avslutningslunch med de andra sommarjobbarna här och sedan till middag blir man bjuppad på middag av Emmy och Ludde på BiteLine rena lyxet! man kanske ska unna sig en cider i helgen ;)

de var allt för mig denna gång, nu ska jag slänga mig på massge på jobbet, härligt jobb va! betald massage på arbetstid 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0