JUSTE FAN JAG HA JU EN BLOGG!!!!

hade nästan glömt de!!! de blir lätt så nu när skolan har börjat, mycket plugg!! Och ja jag går frisör!

Livet flyter på som vanligt, mycket har inte hänt sedan sist! Ja jag håller ihop med Robert och vi har firat 3 ½ år eller firat och firat han spelade tv-spel och jag somnade.....

Det ända som ha hänt är väl att jag ha klippt av mig en bra bit av håret och färgat det brunt....hehhehehe ingen bild.....

Jorå klart ni ska få en bild!!

Ni få en bättre bild imorrn eller så.... men ni ser ju färgen i allafall



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0