VAD ÄR KÄRLEK

eftersom jag ha glömt denna lista så får ni 3 st inlägg idag!

Vad är Kärlek är dagens utmaning!

Kärlek för mig är något stort och betydelsefullt. Om man älsakr någon så kan man vara bered att offra väldigt mycket för denna person. Men kärlek kan finnas på olika sätt, Jag älskar min familj på ett helt annat sätt än på de jag älskar Robert. Kärleken är något underbart när man får uppleva den och man ska vara tacksam för den och vara rädd om den. Finns det något bättre än kärleks pirr i magen?

Så till alla er här ute som är kär eller älskar någon, ta vara på det! Kärlek finns inte i överflöd så när du ha pirret så är du lyckligt lottad..


din elinis
2010-11-29 @ 23:21:28

åååh gummsis, jag får ju pirriis i magen när jag är med dig, bara för att du är världens bästa jenn!<3



MISS YOU




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0