RYSSVÄRME

äntligen har varmen kommit hit med!!! åhhh gud va varmt och skönt det var idag så idag har jag, robert och tobbe(roberts polare) åkt båt och kneeboard, men jag hade ingen våtdräkt så jag åkte inte men jag ska fan ta med mig min våtdräkt hit så jag oxå kan åka!!
Sedan kom min moster med familj hit och mamma för moster min har köpt roberts husbil...Sedan dök även Emmy och Zofia upp(roberts syrror)
hahahaha ja roligaste presenten emmy fick av deras mormor!!! oojooj jag kan inte släppa de!! Roberts var nästan ännu roligare....fan jag kan inte hålla mig jag måste avslöja vad robert fick!!
han fick mörk choklad 70% (han hatar det) och en fet korsordsbok!!! HAHAHAHAHA robert är inte killen som sitter och äter mörkchoklad och löser korsord!! deras mormor har nog inte riktigt någon koll på vad ungdomar vill ha speciellt inte killar......
Imorrn ska jag åka till Emmy och klippa lite hår, kul för nu var det ett dags sedan igen...
vilket lång inlägg de här blev, men den här nya bilden får avsluta de ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0