TRÖTT

nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag har känt att jag inte har haft varken tid eller lust.
Nu kom jag precis hem från dansen som höll på i 2,5 timme jobbigt värre men riktigt roligt!! Börja få riktig kläm på de här nu!!
har inhandlat en del nytt oxå men jag orkar verkligen inte göra nått nu för jag kommer att störta i sig känner jag!!!
GODNATT

Emma Lubell
2010-01-26 @ 20:25:45

Vad dansar du ?:)

Anonym
2010-02-02 @ 00:19:23

Riktigt härlig blogg!=) skulle vara kul med lite fler videoinlägg, det är lite mer personligare på nå sätt:)

Sigrid
2010-02-18 @ 18:54:31
URL: http://mini-sigge.bloggagratis.se

det är jäääätte roligt att läsa din blogg! Och du är jätte fin :) ha det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0