STORSTÄDNING

hela långa dagen har gått tilll att städa, allt från golv till tak som den som gnäller att de är dammigt eller så nu åker på en rak höger eftersom de har tagit mig 6 timmar att få rent och fint! ojoj nu lät de som jag hade jätte äckligt hahaha men jag har gjort sånt som man glömmer torka i vanliga fall typ väggar tavelramar. Robert hjälpte mig till och med så vi tog bort madrasserna i sängen och dammsög dem och runt sängramen!

Har även rensat ut lite skit som man bara lägger i någon hylla fast man inte behöver ha kvar det.

ni ska få se lite resultat
FÖRE


EFTER

(jag veta att de ser ut som en vit ruta på bilden men de är en ljusreflektion från spegeln av blixten, för när jag kollar på mattan så ser de inte ut så där)

FÖRE


EFTER

den blev en aning tommare, ska även ta bort alla mina produkter som står där men jag måste köpa en hylla först. Huvudet som står i ena facket är en sparskalle. Vi tänkte ställa svartvita bilder på oss i facken

FÖRE


EFTER

ser ni vems sida som är vems? :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0