GIVE ME A MILLION DOLLAR BABY

åhhhhhhhhh....... jag vill åka utomlands NU NU NU NU NU NU NU NU!!!! längtan är så enorm så jag spricker snart tro jag! lyckos syrran som drar iväg en månad till värmen den 28/4...

aja dags att spara pengar till nästa resa, för jag SKA iväg igen och det är ganska så snart!! det ska jag se till. Jag tjatar på Robert som en idiot, stackarn får snart skavsår i öronen av mitt utomlands tjat...

jag har nog antagligen tjatat ihjäl er nu redan oxå, hahahahahah men då kanske ni förstår hur mycket jag skulle vilja åka NU?!

åh visst ser det härligt ut? de är i Italien



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0