BACK IN TRACK

nu är jag tillbaka i mitt bloggskrivande. Jag ha inte riktigt hittat tid för bloggen dom senaste dagarna. Men nu är jag tillbaka som sagt...

Nu ska ni få veta vad jag ha gjort:

helgen
var jag med robert på lördag kväll drog vi in till syrran i stan, blängde på robinson och käkade chirre UTAN dirre hehe.. 

måndag
va jag hemma hos Robert och hjälpte han att flytta,städa och fixa i hans nya boende. Han har alltså flyttat ut till ett annat hus på deras gård med kök, toa och sovrum, skönt säger jag bara. Så nu har  ''vi'' vårt eget place!!.. Sov även hos bubbe..

idag(tisdag)
har jag varit i skolan som vanligt då, sen gick jag bara hem och nu är det plugga kemi som gäller eftersom jag ha prov imorgon. Fast just nu vill jag igentligen åka hem till Robert och vara där, de är så himla mycket mysigare där..

De var nog allt, jag ska även hitta nått kul att ladda upp sen..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0