FISKA

igår kväll när jag kom hem åkte jag till robert, och han ville ut och fiska. Inte min starka sida, jag hann till och med bli ledsen en gång i båten pga att en putte liten stackars aborre svalde krokom så långt ner så de inte gick att rädda honom. De va så synd om han man såg verkligen hur mycket han led... Usch jag ha sakt till robert att jag hata att fiska för att jag tycker synd om fisken, men robert ha bara trott att jag fejka men nu fattade han verkligen att jag mådde dåligt för jag va nära att kräkas i båten fatt jag mådde så dåligt......






min älskling!!

snygging

jag kan lova att robert va glad att jag hade kommit hem

jobbigt att vänta tycker jag....



men så äntligen så händer det nått




vi fick typ 5 fiskar igår men vi slängde tillbaka alla utom en, stackarn som svalde krokom så långt in.....
Supermamsen
2009-07-30 @ 22:54:06

Åh ...kul med filmen ..o du åt ni fisken ?

jennifer
2009-07-31 @ 10:30:21
URL: http://prettyjennifer.blogg.se/

nix vi släppte ju tillbaka dom....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0