BILDER IFRÅN ÖVIK


syns de vilken havla som är vem?....


fin utsikt ifrån rummet åt ena hållet....

ö-viks lilla stan, oskars gallerian på bilden

syrran utanför subway där vi klämde förstadagens lunch

jag försökte få till ett pose kort...

verkligen ett fint kort på mig på en uteservering...


hittade en fin väska inne på åhlens oxå..

big love to you, sister.....

på väg till o'learys för att käka och mysa

i väntan på maten....

sen kom äntligen min mat, kyckling, pasta med jalapeno sallad och krämig sås+ vitlöksbröd...

mätt och nöjd

vi fikade även på wayne's

ö-viks lilla torg..

någon gammal alkis som hamnade med på bilden

trevlig bild, med en ur tappat marsmallow oxå

de blev en lång fläta inna vi drog på paradise badet, tyvärr ha jag inga bilder där ifrån men vi hade jätte kul...

världens pinsammaste lilla syster, ja men jo kanske...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0