LADY GAGA

asså hon är ju bara för grym, hon är grymmare än gwen stefani!! Jag älskar Lady gaga's musik så just nu sitter jag och nördar här framför datorn med Roberts hörlurar i min telefon, där alla Lady gaga låtar finns. Just låten Just Dance påminer mig om i sommras när jag och Robert va i sthlm med Emmy & Ludde för då gick den låten dunkandes i ludde's bil för de mesta men de diggade ju jag i allafall. Jag skulle as gärna vilja gå på nån konsert och höra henne, måste kolla när hon har de och vart...

Idag har jag varit med Jessica och handlat ganska mycket nya kläder, bilder kommer sen jag ska modella för Robert så han ta kort=) Snart ska jag och Robert hitta på nått, kanske bli skridskor vi få se annars blir de nått annat kul..

Supermamsen
2009-01-31 @ 23:26:46
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Vad roligt att du hittade snyggt

zofia
2009-02-01 @ 14:12:51
URL: http://zofiaandersson.blogspot.com

ja hon är grym




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0