HEJ & HÅ FARBRO BLÅ!!

Då sitte man här igen då och ruttnar bort bland alla sidor!! Såg att några nya läsare hade hittat hit, SKIT KUL hoppas ni stannar!! Älskar när man har fått en liten fina kommentar som ligger och väntar på mig.

Just nu har jag precis lärt min OTROLIGT tekniska mamma hur man maila och använder msn, så hon kan ha lite kontakt med mig under dom här 3 veckorna!! För er som inte har hängt med riktigt så ska jag ju till thailand på fredag i 3 veckor, men jag kommer fortsätta blogga så mycket jag kan/ha tillgång till. Men ni får gärna lämna av någon kommentar eller skicka ett mail till mig under dom 3 veckorna!!..

Robert är även här han sitter och titta på TV just nu. Alldeles nyss tittade jag även på premiären av '' Den rätte för Rosing'' på kanal 5, måste faktiskt erkänna att pogrammet är helt ok, lite spännande emellen varven..

länk till klipp om '' rätte för Rosing'' (klickbar länk)

de va nog allt för mig ikväll men vi hörs ju imorgon och JIPPI då få jag äntligen prao;a!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0