GRILLAD KÖRV

Hejsan

Jaha då var de fredag och lov veckan är snart slut=( SItte här hemma hos robert just nu och vänta på att han ska sluta på jobbet men de är ju några timmar kvar tills dess sen tänkte jag bjuppa med han på bio eller nått mysigt ikväll. Nån som vet av nån bra film?

Har även nyss varit ut och eldat för att få lite varmvatten och lite värme i huset så nu lukta man grillad körv blääää... Lukta inte gott kan jag lova och jag som duchade igår typiskt.

kisses on you//Jennifer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0