HISTORIEN OM MIG & ROBERT

Ojojoj jag vet knappt vart jag ska börja...

Jag var kompis med en kille som heter Adrian, och Adrian och Robert går i samma klass. Jag och adrian brukade prata med varandra varje dag i telefon, men en dag var Adrian med Robert och då skulle Adrian fixa nått så han bad Robert snacka med mig så länge. Då börja vi bara snacka om allt efter det så hade Adrian lagt ett gott ord om mig till Robert, och Robert tyckte att jag verkade snäll så han ville ha mitt nummer och min msn så Adde gav han mitt nr och msn utan att jag visste nått. Dagarna gick och Robert ringde,smsade och skrev på msn. De var vinter typ januari  tro jag och de var skid sesång så när jag var i backen en dag med Adrian så kom Robert också utan att jag visste att han skulle komma. Vi pratade inte med varandra ett dugg utan bara log mot varandra. Efter det så kom jag på att jag inte ville ha nån kille eller ''beundrare'' så jag försökte vika av lite från Robert, men Robert gav sig inte. Han hade gett sig banne på att han skulle ha mig, så han kämpade tills han hade mig... Rätt gullig historia att han inte gav upp så lätt... Och idag har vi varit tillsammans i snart 2 år shit var tiden går(haha de rimma)
om ni undra om något mer så får ni väll skicka ett till mail till mig då=)


väldigt,väldigt gammal bild kan jag lova, men de här var nog första månaderna som vi var tillsammans



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0