BRIST PÅ PENGAR

Nu börjar jag bli less för nu börja alla mina pengar ta slut!! Kämpigt... Eftersom jag köpte julklappar för ganska mycket pengar och inte fick några pengar i julklapp så finns de ju inga pengar kvar heller. Det är jävligt kämpigt nu när de är rea överallt och allt som man har gått och dreglat över hänger på rea men jag vet att jag inte kan köpa den/de för jag ha ju inga pengar. Jag önskar att jag var storm rik ibland.

Just nu sitter jag bara hemma hos robert, gör inte så mycket utan lyssnar mest på skrikande barn!!*suck*  för en gångs skull så känner jag lust att åka skoter? jag förstår mig inte på mig själv ibland, varför vill jag riskera livet på en skoter bakom Robert? men de är väll spänningen som är rolig anta jag..

hahaha fick ett sött mail av en som undra min och Robert's historia hur vi vart tillsammans och så vidare. Så jag skriver väll ett litet inlägg om de. jag gör en lång historia kort.. Kolla in inlägget ovan så ser ni historien....


robert's skoter som just nu är trasig(stackarn)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0